Σύζυγοι και κοινό πορτοφόλι

Απόσπασμα από κύκλο αφήγησης με θέμα την σχέση γυναίκας - εξουσίας
Η μητέρα μου δεν δούλεψε ποτέ εκτός σπιτιού. Αντίθετα, ο πατέρας μου δούλευε και δουλεύει ακόμα πολύ σκληρά και μάλιστα πολύ βάρβαρες ώρες. Παρόλα αυτά, ωστόσο, όταν έχει χρόνο πάντα κοιτάει να την βοηθήσει στις δουλειές του σπιτιού. Κι αυτό γιατί την εκτιμάει πάρα πολύ για όλα αυτά που κάνει για το σπίτι και την οικογένεια. Μου αρέσει πολύ η σχέση των γονιών μου. Παρότι η μητέρα μου δεν δούλεψε ποτέ, ο μπαμπάς μου δεν ήταν της λογικής «τα λεφτά είναι δικά μου». Είχαν κοινό πορτοφόλι. Μάλιστα, το πορτοφόλι το κρατούσε η μητέρα μου. σε αυτήν έδινε ο πατέρας μου ό,τι λεφτά έβγαζε. Σε αντίθεση με τους γονείς μου θα σας αναφέρω ένα ζευγάρι φίλων μου. Παρότι παντρεμένοι και με ένα παιδί, έχουν ξεχωριστά πορτοφόλια. Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως μια φορά που η σύζυγος χρειάστηκε και ζήτησε κάποια χρήματα από τον άντρα της, αυτός της τα έδωσε αλλά της είπε μόλις μπορέσει να τα «βάλει πίσω». Δυστυχώς, σήμερα ακόμα και μέσα στα ζευγάρια ο καθένας θέτει όρια. Σκέφτονται στη βάση της διάκρισης «δικό μου/δικό σου» και όχι στη βάση του «δικά μας».