Γυναικεία και ανδρική επιχειρηματική σκέψη

Θυμάμαι ένα ζευγάρι γνωστών μου που απέκτησε ξαφνικά χρήματα. Σκέφτηκαν να κάνουν κάποια επένδυση του κεφαλαίου σε κάποια επιχείρηση. Ο άνδρας ήθελε να ανοίξουν μια εταιρεία ανακύκλωσης αυτοκινήτων, αφού πίστευε πως ο συγκεκριμένος κλάδος παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της γενικότερης αύξησης του ενδιαφέροντος για την οικολογία. Έψαχνε μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία και λειτούργησε με βάση τον οικονομικό ορθολογισμό. Η γυναίκα από την άλλη ήθελε να ανοίξουν ένα βεστιάριο. Θεωρούσε πολύ ενδιαφέρον να νοικιάζουν ρούχα σε καλλιτέχνες και να κάνουν γνωριμίες με σημαντικούς ανθρώπους. Αυτό που σκεφτόταν ήταν «θέλω να δοκιμάζω κάτι πρώτη». Έβαλε τον εαυτό της στη θέση του πελάτη. Λειτούργησε με βάση το κοινωνικό κριτήριο, δηλαδή την προσωπική επιθυμία για κοινωνική προβολή και πρόοδο. Τελικά, λόγω της διαφωνίας τους, καμιά από τις δύο ιδέες δεν προχώρησε και αμφότεροι συνέχισαν να ασχολούνται με το επάγγελμα που έκαναν τόσα χρόνια: την ιατρική.