Το σπίτι μας να είναι ωραίο και τίποτα άλλο

Απόσπασμα από κύκλο αφήγησης με θέμα το περιβάλλον
Εγκαταστάθηκα στην Άνοιξη πριν από 8 χρόνια. Ήρθαμε εδώ γιατί είναι μια ωραία περιοχή. Πριν, δεν είχα σκεφτεί ποτέ να έρθω προς τα εδώ. Ωστόσο, πριν από εμένα εγκαταστάθηκε η αδελφή μου στον Άγιο Στέφανο και με τράβηξε προς τα εδώ. Εγώ μεγάλωσα πίσω από το Πεδίο του Άρεως. Εκεί είχαμε αυλές, υπήρχε η έννοια της γειτονιάς. Παίζαμε μέσα στις αυλές. Όταν πήγαμε μετά στο Μαρούσι, αυτό μου έλειπε. Όταν ήρθαμε εδώ, ένοιωσα να αναβιώνει μέσα μου η έννοια της γειτονιάς, η οποία αναπλήρωνε το απωθημένο μου πως δεν έζησα σε χωριό. Για αυτό, αν και υπάρχουν πράγματα που με ενοχλούν, δεν μπορώ την μεμψιμοιρία. Όπως για παράδειγμα αυτή η διάκριση παλιών και νέων κατοίκων. Παρότι οι παλιοί πούλησαν τα οικόπεδά τους στους νέους, από την άλλη διαμαρτύρονται. Ένα άλλο είναι πως, ενώ είμαστε μια καλή περιοχή, δεν είμαστε π.χ. Πέραμα, δεν μας ενδιαφέρει τίποτα άλλο παρά μόνο τα τετραγωνικά όπου ζούμε εμείς. Μόνο το σπίτι μας να είναι ωραίο, και τίποτα άλλο!