Λύματα στο δρόμο

Απόσπασμα από κύκλο αφήγησης με θέμα το περιβάλλον
Για να αποφύγω την κίνηση από το φανάρι, περνάω κάθε μέρα από συγκεκριμένη οδό. Η κατάσταση σε αυτήν είναι άθλια. Φανταστείτε, ακόμα και να το έχω πλύνει το αμάξι, γεμίζει λάσπες. Επίσης, λόγω της κακής κατάστασης του οδοστρώματος, πέφτει συνεχώς μέσα σε λακκούβες και παθαίνει φθορές. Η κακή κατάσταση του δρόμου οφείλεται σε δύο σωλήνες που έχει βάλει ένας κάτοικος για να αδειάζει στο δρόμο τα νερά του. Επιμένει πως αυτά δεν προέρχονται από το βόθρο, αλλά εγώ δεν το πιστεύω. Ένας άλλος γείτονας, έφερε μηχανήματα για να ασφαλτοστρώσει το δρόμο με δικά του έξοδα. Τον παρακάλεσε να κλείσει το νερό για να ρίξουν την άσφαλτο και αυτός τον αγνοούσε. Τελικά, με χίλιες δυσκολίες, ο δρόμος ασφαλτοστρώθηκε. Σήμερα ωστόσο είναι άσφαλτος μέχρι τις 11 και μετά γίνεται πάλι χωματόδρομος. Και όλα αυτά γιατί κάποιοι δεν θέλουν να πληρώσουν για να αδειάσουν το βόθρο. Εγώ που πληρώνω είμαι χαζή ενώ αυτοί είναι έξυπνοι. Αυτό εμένα με ενοχλεί, ούτε ο φράχτης ούτε τίποτα.