Ο Δήμος είμαστε εμείς

Απόσπασμα από κύκλο αφήγησης με θέμα το περιβάλλον
Στο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι μου λείπουν κάποιες πλάκες. Εγώ διοικητικά ανήκω στη Σταμάτα, είμαι όμως στα όρια με την Άνοιξη. Εδώ και δύο χρόνια η Κοινότητα της Σταμάτας δεν έχει έρθει να τοποθετήσει τις πλάκες που λείπουν. Έτσι, στο πεζοδρόμιο φυτρώνουν αγριόχορτα, τα οποία βγαίνουμε και καθαρίζουμε μόνοι μας. Το γεγονός αυτό φαίνεται σε πολλούς παράξενο. Θυμάμαι χαρακτηριστικά, σταματούσαν με τα αυτοκίνητα και μας έλεγαν, «αφού δεν κάνει αυτήν τη δουλειά ο δήμαρχος, κάντε την εσείς». Αλλά εγώ μια ζωή έτσι έχω συνηθίσει. Και στο Χαϊδάρι όπου μεγάλωσα, αλλά και στα Πατήσια αργότερα, το ίδιο έκανα. Και εδώ όταν χρειαστεί θα βγω έξω από σπίτι μου για να καθαρίσω. Δεν είναι κάτι που το κάνω για πρώτη φορά. Θα με ενοχλήσει που ο γείτονας δεν το έχει κάνει ενώ εγώ έχω αφιερώσει 3 ώρες να καθαρίσω το πεζοδρόμιό μου. Αυτό πράγματι με ενοχλεί. Αλλά κάτι που μπορώ να το κάνω εγώ δεν θα σκεφτώ γιατί δεν το έχει κάνει ο Δήμος. Γιατί στο Δήμο ανήκω και εγώ.