Φωτιά στη γειτονιά

Απόσπασμα από κύκλο αφήγησης με θέμα το περιβάλλον
Το 1994 η κόρη του άντρα μου είχε έρθει και έμενε εδώ, στο πατρικό σπίτι. Το σπίτι είχε μια παλιά στόφα. Ένα βράδυ είχε πολύ κρύο και την είχε ανάψει. Είχε δίπλα το καλάθι με τα ξύλα και αυτό φούντωσε. Και άρχισε να καίγεται το σπίτι! Μας ειδοποίησαν οι γείτονες «καίγεται το πατρικό σας σπίτι». Μέχρι να φτάσουμε από εκεί που μένουμε εδώ, την φωτιά την είχε σβήσει η γειτονιά. Όλοι έτρεξαν και βοήθησαν. Επίσης, όσες φορές φεύγω να πάω στην πόλη που σπουδάζει η κόρη μου, η γειτόνισσα θα πάει φαγητό στον άντρα μου και στην μικρή μου κόρη. Δεν πιστεύω λοιπόν πως η γειτονιά δεν ενδιαφέρεται. Και όχι γιατί είναι ντόπιος ο άντρας μου. Γιατί π.χ. με τη συγκεκριμένη γειτόνισσα, δεν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις, ούτε καφέ δεν είχαμε πιει. Αλλά έμαθε πως λείπω και έστειλε φαί. Και ας μην ήμασταν ιδιαίτερα φίλες.