Οι δυσκολίες της εγκατάστασης

Απόσπασμα από κύκλο αφήγησης με θέμα το περιβάλλον
Εγώ ήρθα εδώ χωρίς να το θέλω. Ο λόγος που ήρθαμε ήταν η εργασία του συζήγου μου, ο οποίος εργάζεται πολλά χρόνια στην περιοχή. Αγοράσαμε λοιπόν, ένα οικόπεδο το 1996. Το 1998 αρχίσαμε να το κτίζουμε και το 2001 εγκατασταθήκαμε μόνιμα. Αρχικά όταν παντρευτήκαμε πήγαμε στο κέντρο έπειτα στον Κορυδαλλό και μετά ήρθαμε εδώ. Επειδή εγώ είμαι της βαβούρας και δεν μου αρέσει η απομόνωση, πρέπει να ομολογήσω πως αρχικά δεν μου άρεσε καθόλου εδώ. Αισθάνθηκα πως ήμουν σε μια ερημιά. Υπήρχε απόλυτη ησυχία, μόνο σκυλιά άκουγα. Φοβόμουν λοιπόν, πολλές φορές δεν κοιμόμουν κιόλας. Ακόμα και σήμερα έχω τους ενδοιασμούς μου για την περιοχή. Στον Κορυδαλλό έπαιρνα τους δρόμους, πήγαινα στα μαγαζιά, μου πέρναγε αυτό που είχα. Εδώ τι να κάνω; Ούτε να περπατήσεις δεν μπορείς! Κάνεις δύο βήματα και βλέπεις αγέλες τα σκυλιά. Για αυτό κι εγώ πήρα αμάξι. Για να μπορώ να κυκλοφορώ.