Μικρές κοινωνίες και συμπεριφορές

Απόσπασμα από κύκλο αφφήγησης με θέμα το περιβάλλον
Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα στην επαρχία. Στα 18 μου, εγκαταστάθηκα στα Κάτω Πατήσια. Παρότι έμενα σε πολυκατοικία, δεν υπήρχε άνθρωπος που να μην τον ξέρω και να μην με ξέρει στην πολυκατοικία. Ό,τι πρόβλημα είχα, θα χτύπαγα στο διπλανό μου κι όχι απαραίτητα στο διαχειριστή. Αυτό είχε να κάνει και με τη νοοτροπία που είχα από το χωριό μου. Παρότι οι μικρές κοινωνίες έχουν και αρνητικά, όπως π.χ. το κουτσομπολιό, έχουν και τα θετικά τους. Στα μικρά χωριά, μαθαίνεις να σέβεσαι τον διπλανό σου. Αν δεν τον δεις μια μέρα, θα αναρωτηθείς πού είναι. Τον νοιάζεσαι. Τώρα μπορεί να είναι ο γείτονας δίπλα σου και να ποτίζει, να του πεις καλημέρα και να μην σου απαντήσει. Και αυτό γιατί πολλοί σκέφτονται, «εγώ ήρθα σε αυτήν την περιοχή για να βρω την ησυχία μου και δεν θέλω να με ενοχλείς!».